אני מאמין שהסטודנט הוא אדם, וככזה עלינו לכבד אותו, לתקשר אתו, לעזור לו ולהשקיע בשבילו במשימה החשובה של חינוך והקניית ידע. אני מאמין שבתפקידנו כמורים, אנחנו נותני שירות, ועלינו לשאוף לתת את השירות ברמה הגבוהה ביותר. האמונות האלה מכתיבות את פעולותיי, הן כמורה והן כסגן דיקן לתואר ראשון, תפקיד אותו ביצעתי 6 שנים ברציפות. אני מייחס חשיבות גדולה למתן כבוד לסטודנטים, מנסה לעזור לסטודנטים ככל שביכולתי להתגבר על קשיים ומקדיש לכל אחד ואחת את הזמן הראוי.
אני מאמין שעניין התלמיד בנושא הנלמד הוא גורם חשוב ותורם. בסמסטר חורף לימדתי את הקורס ״מבוא לבינה מלאכותית״. התחום הזה פורח לאחרונה ובעקבות כך נוצר לקורס ביקוש רב. החלטנו להעלות את מספר המקומות ל-400, לגייס צוות גדול של מתרגלים ולשנות חלק מהמבחן לאמריקאי. זה חייב אותי ללמד באולם צ׳רצ׳יל בתנאים סאב- אופטימליים אבל האמנתי שצריך לאפשר לכל סטודנט שמתעניין בקורס ללמוד אותו. מעבר לכך, אני מעודד את הסטודנטים לבחור נושאים שקשורים לתחביבים שלהם. וכך סטודנט מוסיקאי פיתח אלגוריתם להלחנה אוטומטית, וסטודנט חובב כדורגל כתב מערכת לחיזוי תוצאות משחקים בליגה האנגלית.
בכל שנותיי בטכניון אני משקיע את כל מאודי בכדי לתת לסטודנטים את שירותי ההוראה להם הם ראויים. בין השארהשקעתי באופן יוצא דופן ביצירת חומרי לימוד. השקפים שלי מקוריים, בעברית, כוללים אנימציות, ובאיכות גבוהה מאוד והם משמשים מורים אחרים לבינה מלאכותית בארץ.
האינטראקטיביות של התהליך. מאז ומתמיד הטרידה אותי הבעיה של ניהול נכון של שאלות בכיתה. אני מעודד לשאול שאלות, אך פעמים רבות התשובה עליהן ארוכה ומפריעה לשטף ההוראה. בנוסף, יש סטודנטים שמתביישים לשאול. בעיה שלישית היא שימור המידע – שאלות מעידות פעמים רבות על ליקוי בהעברת החומר אבל קשה לזכור את כל השאלות שנשאלות בשיעור. לפני כ- 4 שנים פיתחתי שיטה המאפשרת לסטודנטים לשאול שאלות אנונימיות במהלך ההרצאה, על ידי טופס גוגל אנונימי שאת הקישור אליו אני מפרסם בתחילת הסמסטר. השיטה הזו הוכחה כמוצלחת ויש לה מספר יתרונות: השאלות הם אנונימיות, השיטה מאפשרת לי לסנן שאלות, השאלות נשארות על גיליון הנתונים וכך אני יכול לשפר את השקפים לקראת הסמסטר הבא.
אני מאמין שאינטראקציה אישית עם הסטודנטים תורמת רבות לאווירה הלימודית של המוסד ואני מרבה באינטראקציה כזאת. האינטראקציה כמורה מתבטאת בגישה פתוחה הנותנת לסטודנטים הרגשה נוחה ביצירת קשר לבקשת עזרה, במענה מפורט על שאלות הקשורות בחומר ברוב שעות היממה, ובפיתוח שיטות אינטראקציה אנונימיות. כסגן דיקן פעלתי רבות לשיפור האווירה בפקולטה. למשל, ביום ההכוון שבו הנהגתי פורמט חדש של ״שולחנות עגולים״ בו מקבלים את פניהם של הסטודנטים החדשים, שיחות ארוכות עם הסטודנטים שנזקקים לכך, יצירת יחסים קרובים עם ועד הסטודנטים הפקולטי ע”י השתתפות פעילה בסרטים ובמסיבות שהם מארגנים.